Link-urile săptămânii 6-12 Septembrie

  1. Despre shortcodes am scris și eu aici. O altă povestioară, tot despre shortcodes găsești și aici.
  2. Pune-ți blogul la dietă! Câteva sfaturi despre cum poți să optimizezi WordPress.
  3. Câteva configurări suplimentare pentru git. Câteva alias-uri, câteva culori, ce mai, devine aproape uman!
  4. 10 comenzi în terminal bune de știut.
  5. Te-ai întrebat ce aduce HTML5 în afară de header, footer și canvas ? HTML5 Microdata.
  6. Îți poți scrie codul CSS oricât de lăbărțat. Proccsor ți-l aranjează în N feluri.
  7. 14 treburi despre jQuery de care probabil nu știai. Eu recunosc, unele nu le știam :D
  8. Te-ai întrebat vreodată cum afectează culorile decizia de cumpărare? There is a study for that!
  9. Timpul de realizare vs viteza de dezvoltare vs preț bun. Întotdeauna am zis că nu le poți avea pe toate trei. Iată un articol despre cum poți găsi un raport între cele trei.
  10. Și dacă tot suntem la bani, cât ar trebui să coste realizarea unui site? Păi… La unii pleacă de la $1800!
  11. Cred că cele mai bune vești din săptămâna asta au fost că doi asteroizi au trecut pe lângă noi (și nu prin noi!) și că Apple și-a scos bățul din fund și nu mai sunt așa crispați. Altfel spus, îți poți pune o aplicatie în AppStore chiar dacă aceasta nu este dezvoltată în XCode. Să însemne asta că Flash sucks în continuare iar HTML 5 e viitorul? :D
  12. Toată lumea știe că produsele Apple sunt scumpe. Dar… Parcă nici chiar așa!

5 Comentarii to “Link-urile săptămânii 6-12 Septembrie”

  1. 1 / 2 -> Stiam

    3 / 4 -> Don’t use

    8 -> Stiam si e Useful

    5 / 6 / 7 / 9 -> Cool si Useful

    P.S.: Aranjeaza link-urile un OL. Nu de alta dar un comentariu cu cifra asociat unui link e mai usor decat sa dai copy / paste la titlul link-ului.

    Legat de faza cu Apple si anularea restrictiilor impuse eu am o alta teorie care este cat se poate de logica:

    Flash-ul este cunoscut ca fiind un resource hog. Resource hog = mai multa energie mancata -> mai multa energie mancata -> iPhone battery = 20 minute intr-o aplicatie flash. Deci iti dai seama ca daca ar fi lasat Flash pe iPhone de la bun inceput lumea i-ar fi strans de oo pe Apple cum ca bateria dureaza foarte putin fara sa realizeze implicit ce se intampla in spate, Apple prezicand chestia asta intr-un mod foarte destept.

    Acum ca bateriile de la iPhoane traiesc mai mult (depide de situatie), au dat voie la mai multe limbaje / api-uri sa aibe acces la iOs. Cu ocazia asta ei spera sa zica in viitor ceva de genu’: “Uite, deaceea nu am acceptat Flash la inceput, ca mananca bateria, v-am lasat sa vedeti pe pielea voastra despre ce era vorba! Na, acum ne credeti?” Asta ar fi una din posibilile outcome-uri.

    Alta ar fi: Apple a observat ca Android Market Place-ul accepta aplicatii cu mai multe limbaje C / C++ / JavaScript si Java mi se pare, asta inseamna mai multi developeri care se duc sa vanda pe Androit Market Place deci Apple a simtit o amenintare pentru iTunes si iPhone development si au actionat din timp lasand mana libera la limbaje.

    Iar astea sunt doar analizele / parerile proprii legate de manevrele facute de Apple din ce am mai citit si eu. Sunt bun sau ce? :D

    Legat de don’t get a mac sunt de acord, dar la final e doar o simpla unealta si este pentru cei care se simt ok cu ea.

  2. Staicu Ionuț-Bogdan

    Aranjeaza link-urile un OL.

    done

    Flash-ul este cunoscut ca fiind un resource hog

    flash e resource hog pe tot ce înseamnă apple. Mac-ul Despinei ia foc după 10 minute pe youtube; cpu sare lejer de 80%. Pe windows stă la maxim 20-30%, doar dacă am 1080…

  3. Multumesc ca ai respectat sugestia, e much easier now! :D

    Legat de Flash and MBP-ul Despinei, imi dau sema, dar uite:

    24 Taburi pe youtube tin procesorul pe la 30-40%

    Un site in Flash de Agentie Web la 1920×1200 tine procesorul la 100% mai ales cand are si un film gay in spate :| ca sa arate cat de creativi sunt and shit. – In acest caz zic ca e o metoda buna sa arzi procesorul unui potential client care iti vede site-ul :)

    Un joc in Flash expandabil la 1920×1200 tine procesorul la 15-20% maxim! Si e joc si e interactiv and shit, acolo da optimizare.

    Totul depinde de optimizarea action scriptului, dar uite ca Vimeo si Youtube mie nu imi mananca procesor considerabil de mult.

    Desigur vina e tot la Flash ca nu este un standard / o chestie omogena ca toata lumea sa faca Apps / Playere optimizate

  4. Staicu Ionuț-Bogdan

    Totul depinde de optimizarea action scriptului, dar uite ca Vimeo si Youtube mie nu imi mananca procesor considerabil de mult.

    Cât timp același film papă de 50 ori mai multe resurse pe mac decât pe Windows SAU pe Linux, tind să cred că problema nu e neapărat la adobe…

Show trackbacks

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu!

You can insert code snippets using BBcode:
[js].[/js] [html].[/html] [php].[/php] [css].[/css]
You can also use some HTML tags:
<blockquote>.</blockquote> <code>.</code> <a href="">.</a> <strong>.</strong> <em>.</em>

windows apple dropbox facebook twitter